Novi izazovi

Kraj za Citroen C1

  • Извор: Телеграф
  • 30.01.2022. 15:49

Citroen je objavio kraj proizvodnje za svoj mali gradski model C1, nakon 17 godina proizvodnje (sve generacuje zajedno) i ukupno 1.2 miliona napravljenih primjeraka.

Prema riječima francuskog proizvođača, ova odluka je donijeta zbog "novih izazova mobilnosti" sa kojima se suočava segment mikro gradskih automobila, uz "veliku promenu u pogledu uslova saobraćaja u gradovima i ubrzanja energetske tranzicije".

Prva generacija Citroena C1 se pojavila 2005. godine, a u pitanju je bio jedan od tri bratska modela koji su pored C1 činili još i Peugeot 107 i Toyota Aygo. Druga generacija je predstavljena 2014., a onda je četiri godine kasnije saopšteno da će PSA Grupa i Toyota okončati zajedničku proizvodnju ovih modela u Češkoj, sa istekom njihovog životnog ciklusa, piše Autoblog.rs.

Citroen i Peugeot (sada dio Stellantisa) su odlučili da ne prave naslednike za svoje verzije, dok je Toyota odlučila da ide sasmostalno i već je predstavila novi Aygo X.

Iz Citroena navode da nemaju planove o direktnom nasljedniku za C1 (bar kratkoročno) pa kupcima manjih vozila nude električni kvadricikl Ami i veći C3 supermini.

(Foto: Citroen)
Тагови:
  • 14:45 Серија: Од јутра до сутра (12+) (Р)

    '''' 'Од јутра до сутра' у режији Михајла Вукобратовића заправо је адаптација аргентиске серије 'Успјешни Пелсови', и прати живот иза и испред камера омиљеног ТВ пара, Срне и Марка.

  • 15:30 Серија: Крваво цвијеће (12+)

    Страсна љубавна прича двоје појединаца.

  • 16:30 Вијести у 16:30

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Народ прича

    Ауторска путописно-репортажна емисија новинарке Биљане Стокић, откриће вам шта срце народа прича о Српској, о традицији и историји наших градова и села, о њиховој свакодневици и борби за очување правих вриједности, марљивом раду, вјери, и љубави према њиховој и нашој, отаџбини.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.